HTML

.

Tőlem a semminek a senkinek és akinek mégis. Ha így alakul akkor egy galaxist kapsz ami pont olyan mint szerinted mindenkié, csak itt a falak torzak, az ablakok tiszták, az ágy kényelmes. Ülj le és vegyél egy sütit...

Linkblog

Friss topikok

  • kopec_tm: nagyon fedák sári versek ezek gyerekek (2008.03.28. 10:42) nem akarom magyarázni
  • *cheba*: köszönöm szépen (2008.02.03. 16:14) egyetlen kívánságom
  • kopec_tm: akko nem (vagy de) hogymi? mi ez itt globál msn? hozzatok olvasókat, mert válság lesz! aztán meg... (2008.01.10. 12:48) Csakazértis csakazértse
  • kopec_tm: Azt akarom kérdezni, hogy kell belépni. És azt, hogy vajon a Terror Házában van hangulatfelelős? (2007.12.19. 23:45) naszóval

2008.09.03. 00:19 *cheba*

Azúr

üvegszirmok kasán

egy kislánnyal szalad a ló

 

ha ló...

 

és már elég a világból

el velem.

 

Kirámol engem

az üresség

- ügyes légy!  Én meg

még ülök

várom, látom ás...

a lendület

szemem dülleszti

meresztem hát

merev hátamon eleresztem

Mount Everestem 

tetején az agy

csak jár

nekem is

egy kis magány

 

„A hasisból maradt még…

az űr,

ma is

azúr”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cheba.blog.hu/api/trackback/id/tr80645834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása