HTML

.

Tőlem a semminek a senkinek és akinek mégis. Ha így alakul akkor egy galaxist kapsz ami pont olyan mint szerinted mindenkié, csak itt a falak torzak, az ablakok tiszták, az ágy kényelmes. Ülj le és vegyél egy sütit...

Linkblog

Friss topikok

  • kopec_tm: nagyon fedák sári versek ezek gyerekek (2008.03.28. 10:42) nem akarom magyarázni
  • *cheba*: köszönöm szépen (2008.02.03. 16:14) egyetlen kívánságom
  • kopec_tm: akko nem (vagy de) hogymi? mi ez itt globál msn? hozzatok olvasókat, mert válság lesz! aztán meg... (2008.01.10. 12:48) Csakazértis csakazértse
  • kopec_tm: Azt akarom kérdezni, hogy kell belépni. És azt, hogy vajon a Terror Házában van hangulatfelelős? (2007.12.19. 23:45) naszóval

2008.01.09. 21:50 kopec_tm

Székfoglaló

ez itt miért zöld? (vagy miért nem?)


A betűk összefüggéseiből eredő kaotikum nem a blogszüzesség elvesztésének vérpecsétes bugyija, ez maga az eszköz.


Egy nem egészen egy nappal ezelőtti egysör* után nem biztos, hogy természetes kényszer egy ilyen bejegyzés idepötyögése, főleg, hogy ez a két elborult művész itt olyan verseket (sic!) ír ide, hogy még egy emós is kacagna, én meg csak sírok és zavarban vagyok, mert ugye műszaki ember, meg elvek (pláne), na én soha, ha meg netán, akkor aztán főleg.

Szóval én volnék a harmadik amígó, aki nem sajnálja magától az élet szépségeit, meg az elborulásait szecsa megfogalmazásával a leghumánabb reálember, és a hobbim, hogy szeretetből bántok embereket, de ez csak gyerekkori trauma, rezső bácsi meg a fészer, ne firtassuk, bár a néma szellentés eredendő képessége nyilvánvalóvá lebbent némi elfuseráltságot. Mindenből tréfát csinálok, nem ismerek (el) szenteket, ennek ellenére karaterúgással még nem illették orcámat, pedig biztos kijárna már a verés. Ja, szeretem a tájszólást, meg az ízes beszédet, palacsintából inkább a túrós.

Én ide nem fogok verset írni, majd ilyen karcolat, tárca, esszé lesz - azért nem tudom, mert nem tudom, hogy melyik mi. De véleményem - na - az van dolgokról, amiket fent-lent publikáló sorscsapástársaimmal minden létező dimenzióban - és azok között félúton - igyexünk tanulsággá, úttá, vagy céllá alakítani.
(persze de-vel nem kezdünk mondatot/meg kisbetűvel se, ugye nagyokos/, meg deviszont sincs, namajd Grétsy bácsi megmondja, régebben szerettem a  helyesírást, ám a blognyelv az élő és írott között rajzolódik ki számomra, úgyhogy itt most nyelvészeti liberál lesz, nagy erőkkel, mert szeretjük a szavakat furán sorba-párhuzamosan kapcsolni, meg hídba is, namegintaszakma, nemértek a lovakhoz, nem mondtam még?) már a legót is szerettem sokáig, régtől. Sosem hittem, hogy egyszer abba fogom hagyni a legót. Így vagyunk az élet LEGFONTOSABB dolgaival. Egyszer már nem azok. Legyenek. Ami fontos, álljon it  lecsupaszítva csontig (és a bőrömön viselem lassacskán): open ears, open heart, open mind, open mouth.

Nagyon szeretek enni, hedonista volnék, vagy mifene. Rajtam ez még annyira nem látszik, mint szeretett macinkon, aki a munkaügyi központ adatai szerint látomásos zenekarnévkitaláló amúgy. Ezt biztos eltitkolta.

Ja. Sziasztok. Kopec vagyok. Ezennel. (csinnadratta)

Nem, ez nem grimasz. Ilyen az arcom. Made by life.

*tudjuk a sör olyan mint a hangya, nem jár egyedül, hát én sem nagyon tudtam már járni egyedül, ez ilyen dolog. beszéljünk róla?

Szólj hozzá!

Címkék: székfoglaló


A bejegyzés trackback címe:

https://cheba.blog.hu/api/trackback/id/tr15291430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása